L Van der linden

lindseyenzoey.reislogger.nl
Foto’s:

Over ons

Wij hebben vorig jaar afgesproken om ieder jaar met Koningsdag in het buitenland te verblijven, we vinden het beide zonde van ons geld en de sfeer valt altijd tegen! Daar komt bij dat de reizen super goedkoop zijn in deze tijd van het jaar, en aangezien wij nog niet aan schoolvakanties gebonden zijn, moeten we het er maar van nemen!

Aangezien wij samen heel de wereld willen gaan ontdekken, hebben we(Ik, Zoey weet nog van niks!)  besloten om onze volgende reizen vast te leggen in een blog!

Over onze reis

Vanaf 27 April staat er Thais op het menu!

Wij gaan 14 dagen rondtrekken in de golf van Thailand.
De plekken die we zullen bezoeken zijn:
-Koh Samui
-Koh Tao
-Koh Phangan
-Bangkok

We maken deze reis met nog een ander stel en heel toevallig zijn er vrienden van ons in Pattaya! Zij vliegen de 28e naar Koh Samui om de 29e met ons per boot naar Koh Phangan te varen en te gaan stampen op de Fullmoon party!

Bezochte landen

Wij hebben 7 landen (3%) bezocht:

België, Dominicaanse Republiek, Frankrijk, Jamaica, Nederland, Thailand, Verenigde Arabische Emiraten.